2,8756,395

اینفینیتی

تشک Infinity دارای سیستم فنری منفصل (پاکتی) است که از نواحی مختلف بدن با وزن‌های متنفاوت با تکیه‌گاه‌های مستقل از هم پشتیبانی می‌کند. این تشک با بهره‌گیری از پارچه بافته شده تشک دارای تکنولوژی Argentano®، محافظی طبیعی و مؤثر در برابر باکتری‌ها است.

این تشک با بهره‌گیری از تکنولوژی فنربندی Pencilcoil Pocket Spring که انحصارا در شرکت Boyçelik تولید می‌شود مطابق استانداردهای جهانی می‌تواند سالیان دراز بدون کوچک‌ترین تغییر شکل خوابی راحت را برای شما فراهم آورد.

تشک اینفینیتی به بهره‌گیری از سیستم Memory Foam که یک روی آن سفت و روی دیگرش نرم است، به راحتی بر هر نوع شکل بدنی منطبق می‌شود؛ با یک تشک نیازهای مختلف خواب را برآورده می‌کند. این تشک در کنار تکنولوژی سیستم فنری که با تکنولوژی اسفنج هیبریدی پشتیبانی می‌شود، به لطف لایه تشکچه که روی تشک قرار دارد، هر نیازی که برای خواب خود داشته باشید، به شما کمک می‌کند تا یک خواب طولانی و با کیفیت با احساس راحتی بیشتر داشته باشید. پارچه بافتنی ابریشمی دارای تکنولوژی Hyper Soft که سطح تشک اینفینیتی را می‌پوشاند، به لطف خاصیت آب‌گریزی‌اش دارای تمام ویژگی‌های مقاومت در برابر لکه، تمیز کردن آسان، خشک شدن سریع و مدیریت رطوبت است.